Γυμναστική για εγκύους

Η γέννα είναι ίσως η πιο δύσκολη «άσκηση» που θα κάνετε στη ζωή σας. Γι’ αυτό, πριν από το μεγάλο «αγώνα», δυναμώστε το σώμα σας και προετοιμάστε το για τις πιθανές δυσκολίες που θα προκύψουν. η γυμναστικη θα σας βοηθήσει να τα καταφέρετε.

Σας βοηθά να δυναμώσετε τον κορμό σας, τονώνοντας και επιμηκύνοντας τους κοιλιακούς και ραχιαίους μυς, κι έτσι να έχετε μια πιο άνετη εγκυμοσύνη, με λιγότερους ή και καθόλου πόνους της μέσης.
- Συμβάλλει στον καλύτερο έλεγχο των μυών της λεκάνης κατά τον τοκετό, κάνοντας το περίνεο δυνατό και ευλύγιστο, ώστε να προστατευτεί κατά τη διάρκεια της γέννας και να αποφευχθούν αργότερα συμπτώματα ακράτειας.- Συμβάλλει σε ένα πιο αποδοτικό κυκλοφορικό, λεμφικό και αναπνευστικό σύστημα.- Βελτιώνει τη στάση του σώματος, διορθώνοντας τις όποιες ανισορροπίες στη σπονδυλική στήλη και έτσι φαίνεστε πιο ψηλή και λεπτή- Αν συνεχίσετε την εξάσκηση και μετά τον τοκετό, θα χάσετε εύκολα τα κιλά της εγκυμοσύνης, θα αποκτήσετε ένα γερό σώμα με πιο επίπεδη κοιλιά, λεπτή μέση, σφιχτούς γλουτούς και τονωμένα, λεπτά άκρα.
Το ασκησιολόγιο, αλλά και η συχνότητα της άσκησης διαμορφώνονται ανάλογα με τις ανάγκες ανά περίπου τρίμηνο που παρουσιάζονται και οι μεγαλύτερες αλλαγές στο σώμα και τη θέση του εμβρύου.
Επιπλέον όφελος τη εκγύμνασης κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης είναι η εξισορρόπηση των ορμονών που εκκρίνει ο οργανισμός, καθώς και η έκκριση της "ορμόνης της ευτυχίας", γεγονός που εξασφαλίζει τόσο στην έγκυο, όσο και στο έμβρυο χαλάρωση, ευεξία, αποτροπή από το στρες και καταλήγουν σε έναν ήρεμο ύπνο.

Το καταξιωμένο προσωπικό του συλλόγου συνεργάζεται πάντα με τους γιατρούς και τις μαιές για ένα ασφαλές πρόγραμμα εκγύμνασης και βοηθητικό πρόγραμμα ανώδυνου τοκετού.